Dokázali byste si tipnout, na co se nás lidi nejčastěji ptají? Jedním z opravdu častých dotazů je, jak řešíme, když se zboží cestou k vám rozbije. Je to nasnadě. Porcelán je křehkým zbožím, a i když ho velmi pečlivě balíme, zboží prokládáme (používáme karton, bubliny, flopeky a další izolační materiál), výjimečně se stane, že porcelán skutečně cestu nevydrží.
Reklamace bez problémů: Máme důkaz
A co tedy dělat, když se porcelán skutečně poničí? Po přijetí zboží ho zkontrolujte a do dvou dnů rozbití u nás reklamujte (týká se jen rozbití, jinak máte na vrácení i reklamaci standardní dobu). Reklamovat můžete e-mailem (info@porcelanovysvet.cz), telefonicky (777 683 225), či přes náš reklamační systém Retino (https://www.porcelanovysvet.cz/reklamace-a-vraceni-zbozi/). Budeme po vás chtít fotografie a poté okamžitě odesíláme nové zboží. Vyřízení reklamací nikterak neprotahujeme.
A právě díky našemu přístupu nám byl reklamačním systémem Retino udělen certifikát bezproblémové reklamace.
Je to pro vás ujištění toho, že se u nás nemusíte bát vrátit zboží. Naši zákazníci jsou s reklamací u nás dlouhodobě spokojeni a budete i vy. I když samozřejmě pevně věříme, že jako většina našich zákazníků obdržíte zboží nepoškozené.
Reklamace rychle a k vaší spokojenosti vyřizujeme samozřejmě nejen v případě jeho rozbití. Prodávané zboží je první jakosti a před odesláním ještě prochází kontrolou, přesto se může stát, že nějakou drobnou vadu z výroby přehledneme. V takovém případě nám dejte neprodleně vědět. Vše vyřídíme k vaší plné spokojenosti.
Užívejte si kvalitního českého porcelánu, užívejte stolování.
Váš Porcelánový svět